Κυριακή, 23 Μαρτίου 2008

Επιμέλεια
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ – ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ποιος, ποιον και γιατί



ΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Apple Michael, Καθηγητής Πανεπιστημίου των ΗΠΑ
Μαυρογιώργος Γιώργος, καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γρόλλιος Γιώργος, επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Πατέλης Δημήτριος, επίκουρος καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης
Καββαδίας Γιώργος, συντακτική επιτροπή του περιοδικού Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης
Σύφαντος Νίκος, συντακτική επιτροπή του περιοδικού Εκπαιδευτική Κοινότητα
Κάτσικας Χρήστος, συντακτική επιτροπή του περιοδικού Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης
Μαριόλης Δημήτρης, συντακτική επιτροπή του περιοδικού ΡΩΓΜΕΣ εντάξει
Μενδώνης Πέτρος, συντακτική επιτροπή του περιοδικού ΡΩΓΜΕΣ εντάξει
Τζήκας Χρήστος, Λέκτωρ του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Αλεξίου Βασίλης, Λέκτωρ του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Λιάμπας Τάσος Λέκτωρ του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Χαραμής Παύλος, γ.γ του ΚΕΜΕΤΕ
Καλομοίρης Γρηγόρης, μέλος του Δ.Σ της ΟΛΜΕ
Τσιριγώτης Θανάσης, μέλος του Δ.Σ της ΟΛΜΕ
Γαλάνης Γιώργος, εκπαιδευτικός Α/βάθμιας εκπαίδευσης, μέλος Δ.Σ της ΔΟΕ
Αθανασιάδης Χάρης, εκπαιδευτικός Α/βάθμιας εκπαίδευσης, διδάκτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ναξάκης Αντώνης, εκπαιδευτικός Β΄Βάθμιαςεκπαίδευσης


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ


ΜΕΡΟΣ Α΄
Η ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Βασίλης Αλεξίου
Προλογικά

Θανάσης Τσιριγώτης
Η αναδιάρθρωση στην εκπαίδευση

Δημήτριος Πατέλης
Η Παιδεία ως συνιστώσα της δομής και της ιστορίας της κοινωνίας
Εκπαίδευση και αξιολόγηση

Michael W. Apple
Ρητορικές μεταρρυθμίσεις : Αγορές, πρότυπα απόδοσης και ανισότητα

Γιώργος Γρόλλιος, Τάσος Λιάμπας, Χρήστος Τζήκας.
Ορισμένα ζητήματα σχετικά με την ιστορία της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού

ΜΕΡΟΣ Β΄
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ

Γιώργος Μαυρογιώργος
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού: Η εναρμόνιση του πανοπτισμού

Michael W. Apple
Αν η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι η απάντηση, ποια είναι η ερώτηση;

Χρήστος Κάτσικας
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: Ποιος, ποιον και γιατί

ΜΕΡΟΣ Γ΄
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Γιώργος Καββαδίας
Ο εκσυγχρονισμός της αξιολόγησης

Πέτρος Μενδώνης – Δημήτρης Μαριόλης - Γιώργος Γαλάνης
Η Ζωντανή Εκπαίδευση κάτω από τη σκιά του νέου Επιθεωρητισμού

Αντώνης Ναξάκης
Η Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Γρηγόρης Καλομοίρης – Παύλος Χαραμής
Σύγχρονες τάσεις στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού
Η Ελληνική περίπτωση

Νίκος Σύφαντος
Αξιολόγηση και «καλός» εκπαιδευτικός

ΜΕΡΟΣ Δ΄
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ «ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»

Χρήστος Κάτσικας
ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
εκπαιδευτικό ISO 9000

Γιώργος Γρόλλιος
Σχολική αποτελεσματικότητα και αξιολόγηση

Χάρης Αθανασιάδης
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
Ο εκσυγχρονισμός του εκπαιδευτικού συστήματος ολοκληρώθηκε